
درباره ما
بیش از 80 سال است که شرکت مشمش خود را وقف تهیه و تأمین مواد غذایی برای مصرف کنندگان کرده است.
استراتژی
استراتژی شرکت پیشرو بودن در زمینه تغذیه، بهداشت و سلامتی است. به مدت حدوداً 80 سال، ما زندگی مردم را از طریق ارائه محصولات خوشمزه و سالم در تمام مرحل زندگی ارتقاء بخشیدیم و در هر زمان از روز به آنها کمک نمودیم تا مرقب خود و خانواده خود باشند.

نقشه راه:
نقشه راه استراتژیک مشمش، هم تراز سازی اهداف ما می باشد. نقشه راه، نشان دهنده قدرت نفوذ ما برای کسب عملکرد و انتقال مزایای رقابتی است.
تعامل با مصرف کننده:
ما نیاز داریم تا با مصرف کنندگان خود به روشی پویا تعامل داشته باشیم. هر دو برابر و در کنار هم قرار بگیریم که این چیز جدید و هیجان انگیزی است اما می توانیم از هم یادگیری داشته باشیم و بدین ترتیب می توانیم تجربیات خود را وارد محصولات جدید و به روز خود نمائیم.
آزمایش:
قبل از خروج یک نوع محصول از کارخانه باید از آزمایشات تأیید ایمنی برای مصرف کنندگان سربلند بیرون آید.
در شرکت مشمش آزمایش های زیادی در سال برای وجود انطباق یا الزامات و مقررات داخلی و خارجی از جمله میکرو ارگانیسم های مضر در مواد انجام میگیرد. ما آزمایش محصولات را انجام نمیدهیم تا ایمنی آنها را کنترل کنیم، ما آزمایش می کنیم تا آنها را بازبینی و بررسی کنیم. پس از رسیدن به مراحل پایانی آزمایش، آنگاه اطمینان حاصل خواهیم نمود که غذا ایمن است.
ایمنی غذا هرگز ساکن و راکد نیست. انتظارات ما همیشه در حال تغییر است. قوانین ، مقررات و دانش علمی ما نیز در حال تغییر هستند. بدین علت است که ما دائماً در حال ارتقاء و روشها و تسهیم تجربیات خود با مابقی صنایع، مقامات ومشتریان و مصرف کنندگان برای افزایش ایمنی غذا می باشیم.